Brev:
Dagsplan som retningslinie
1. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Dagsplan som retningslinie
Hej Helen
Nu er min datter stærkt på vej mod de 9 måneder og i den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig om du vil lave en dagsplan jeg kan bruge som retningslinie..
Til puttetid om aftenen får hun flaske og drikker her ca 150-200 ml. Ved midnatstid ammer jeg hende - her ved jeg jo så ikke hvor meget mælk hun får..
Jeg har droppet amningen tidlig morgen da hun begyndte at nægte morgenmad. Nu spiser hun en ok portion (jeg har droppet risgrøden og er skiftet til havregrød fra Nestle efter dit sidste svar :-) Den laver jeg på 100 ml MME og så er jeg begyndt at give hende mælk til morgenmaden. Det er noget mærkeligt noget syntes hun og drikker ikke meget.
Er det i dine øjne mælk nok i løbet af et døgn ? Hun afviser ethvert forsøg på amning/flaske i dagtimerne, så det er ikke muligt at give hende ekstra på den måde..
Jeg savner lidt inspiration til mellemmåltider.. Har du nogle ideer ?
På forhånd tak.
Mor :-)